Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Uutta Gears of War -päivitystä pukkaa

Viime viikon alussa Gears of Wariin julkaistu päivitys toi mukanaan Annex-pelimuodon sekä joitakin muutoksia moninpeliin. Erityisesti negatiivista huomiota osakseen sai roadie run -toiminnon muuttuminen hankalammaksi hahmojen tarttuessa suojiin entistä hanakammin.

Päivityksen tarkoituksena oli vähentää pelaajien imeytymistä suojaan tahattomasti. Epic Gamesin Rod Ferguson selventää, että uusi systeemi päättelee tatin osoittamasta suunnasta, haluaako pelaaja suojautua vaiko vain kääntyä. Tämä ei kuitenkaan toimi aivan niin kuin oletettiin.

- Testasimme metodia kattavasti viikkoja ja uskoimme todella sen olevan selvä parannus, muuten emme olisi koskaan julkaisseet sitä. Olemme saaneet lukuisia sähköposteja ja foorumiviestejä ihmisiltä, jotka oikeasti pitävät uudesta systeemistä, mutta valitettavasti näin ei ole kaikkien kohdalla. Yhteisöltä tällä hetkellä kuulemamme palautteen perusteella on suuri määrä pelaajia, joita uudet kontrollit eivät auta tarkoitetulla tavalla. Pahoittelemme tätä, Ferguson kirjoittaa pelin virallisella keskustelualueella.

Hyvinä uutisina hän kertoo, että kehittäjät ovat nyt löytäneet ihanteellisen ratkaisun ongelmaan. Myöhemmin päivityksessä lisättävä järjestelmä ottaa parhaat puolet molemmista aikaisemmin nähdyistä ohjausasetuksista.

Uuden päivityksen julkaisuun on kuitenkin vielä aikaa. Epic testaa muutoksia sekä tarkastelee muita mahdollisia parannuksia kaipaavia ominaisuuksia. Päivityksen on luonnollisesti käytävä läpi myös Microsoftin sertifiointiprosessit.

Roadie runin ohella verkkoareenojen sotilaat ovat valittaneet muun muassa isännän ruudunpäivityksen hyytyvän täysin Annex-pelimuodon aikana, kun pelaajat syntyvät uudelleen taistelutantereelle.

Galleria: 

Kirjaudu kommentoidaksesi