Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Vuonna 2007 suositun Half-Life 2 -modin pohjalta alkunsa saanut verkkoräiskintä Insurgency siirtyy Source-pelimoottorista tuoreen Unreal Engine 4:n pyöritettäväksi, minkä myötä peli nähdään myös konsoleilla.

PlayStation 4:lle, Xbox Onelle sekä Windowsille että Mac- ja Linux-tietokoneillekin työstettävän Insurgency: Sandstormin kehityksestä vastaa myös alkuperäisversion luonut New World Interactive, kun taas julkaisijan virkaa on hoitamassa Focus Home Interactive. Pelitalo ilmoittaa kotisivuillaan julkaistussa tiedotteessa uuden version sisältävän runsain joukoin uudistuksia, joista pelimoottorin vaihdoksella kehittäjät pyrkivät tuomaan pelinsä enemmän osaksi eSports-kilpapelaamista. Lisäksi yhtiöltä luvataan, että uusintajulkaisu kietoutuu edellisen versionsa tavoin vahvasti moninpelin ympärille, mistä päästään konsoliversioilla nauttimaan myös jaetun ruudun muodossa.

Verkkopuoleen painottuvasta kokonaisuudestaan huolimatta pelin on kuitenkin vahvistettu sisältävän ensimmäistä kertaa myös oman, erillisistä luvuista koostuvan tarinakampanjan, jonka tapahtumat johtavat aina vuoden 2003 Irakista nykypäiviin asti.

Tarkkaa julkaisuajankohtaa Insurgency: Sandstormille ei toistaiseksi annettu, mutta peliä voi odottaa saapuvaksi vuoden 2017 puolella.

 

Kommentit

Katsoin Youtubesta pätkiä alkuperäisestä Source-Insurgencysta ja jopa näytti hyvältä! Ei ehkä graafisesti, mutta hudin ja infoähkyn minimalistisuus sekä pelkistetty toiminta kiehtoivat. Pelityyliin vaikuttaa esimerkiksi, että osumista tai tapoista ei ilmoteta mitenkään, ne pitää ite varmistaa.

PS4-versio meni odotuslistalle!

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi