Larian Studios sai viimeinkin oikeudet kauan tavoittelemaansa nimikkeeseen, Baldur's Gateen. Ennakkoversio näyttää todella värikkäältä.
Tekijät ovat kehuneet Baldur's Gate 3:n olevan teknisesti studion edellisiä tekeleitä monipuolisempi – ja se onkin. Mutta entäs ulkonäkö? Early Accessin aika vietetään maastossa, eikä pääkallokaupunkiin päästä vielä tällä hetkellä ollenkaan. Mutta tänäkin aikana tuotos esittelee monta erilaista lokaatiota, jotka poikkeavat toisistaan valaistukseltaan, väritykseltään ja ilmapiiriltään. Tämä on omiaan pitämään pelin mielenkiintoisena.
Baldur's Gate 3 käyttää Larianin luomaa uutta pelimoottoria, joka on päivitetty versio Divinity: Original Sin 2:sta tutusta myllystä. Eli Divinityn pelaajat tulevat varmasti tuntemaan olonsa kodikkaan nostalgiseksi, mutta paljon uutta parannusta on saatu myös ympättyä mukaan. Ennen kuin saan teille ilmoille täytenäisen artikkelin Baldur's Gate 3:n Early Accessista, tässä kuvamateriaalia tuoreesta pelistä.
Mukavan värikäs ilmapiiri
Naamas jää vielä tuohon asentoon!
Jokaisen hahmon kasvot on mallinnettu elävistä ihmisistä rodusta riippumatta.
Oma hahmo elää
Hahmonluonti on jo nyt Baldur's Gate 3:ssa parempaa kuin missään muussa pelissä miesmuistiin. Tarjolla on todella laaja valikoima erilaisia pääkarvoja, kasvoja ja sun muuta vastaavaa.
Baldur's Gate 3 tulee Larianin mukaan pysymään Early Accesissa jonkin aikaa. Valmis peli ilmestynee ensi vuoden puolella.