Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Halo 3: Reconin pelimaailma on avoin

Game Informer -lehden tuore Halo 3: Recon -artikkeli tarjoilee mielenkiintoisia yksityiskohtia Bungien uusimmasta projektista.

Ennakossa paljastetaan, että Reconin pelimaailma on rakenteeltaan avoin. Päähahmon tehtävänä on löytää neljän toverin viimeisin tiedetty olinpaikka, jonne saavuttaessa peli siirtyy takaumaan. Pelaaja pääsee kokemaan tiimikavereidensa kohtalon noin 30 minuuttia kestävän lineaarisen tehtävän aikana.

Jokaisella ryhmän jäsenistä on tietynlainen varustus ja tehtävä, joten koetut takaumat ovat erilaisia. Bungie on palkannut ääninäyttelijöiksi muun muassa Halo 3:ssakin vilahtaneen Nathan Fillonin, sillä studion työntekijät ovat tunnetusti suuria Firefly-sarjan faneja.

Reconin sankarilla on käytettävissään uusia vehkeitä: äänenvaimennettu konepistooli, kämmentietokone ja mielenkiintoisia kohteita ympäristöstä poimiva näkötila. Vastapainona ODST-paralla ei ole Master Chiefin voimaa, nopeutta, haarniskaa saati liikkeentunnistinta, joten kohtaamiset esimerkiksi tuttujen Brute-körmyjen kanssa ovat hyvin erilaisia.

Projektia työstää tavallista pienempi tiimi, johon kuuluvat studion Halo-veteraaneista muun muassa Paul Bertone ja projektia vetävä Joseph Staten.

Halo 3: Recon julkaistaan Xbox 360:lle ensi vuoden lopulla.

Galleria: 

Kommentit

Elkää ny liikaa paljastako. ;)

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi