Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Skate 3:ssa skedeillään yhteistyössä

Electronic Arts kertoo Skate 3 -rullalautailupelin ilmestyvän PlayStation 3:lle ja Xbox 360:lle ensi toukokuussa.

Tällä kertaa avainasemassa on yhteistyöpelaaminen ja pelaajat voivat muodostaa ryhmiä, joiden kanssa voi osallistua tiimipohjaisiin haasteisiin, kilpailla toisia ryhmiä vastaan ja jättää jälkensä uuteen skeittiparatiisiin, Port Carvertoniin. Ryhmänsä voi kasata kokonaan verkkopelikavereista, mutta pelistä löytyy työkalut unelmatiimin luomiseen myös ilman verkkoyhteyttä.

EA julkaisi Skate 3:sta myös pienen teaser-videon, jonka löydät KonsoliFIN Media -osastolta.

Galleria: 

Kommentit

Nopeaa puskevat tyypit uutta skatea, vaan eipä tämä yllätys ole kun EA on kyseessä. Mukavaa kuluttajien kannalta jos vain taso on ykkös- ja kakkososan tuntumissa. Ykkönen oli kyllä semmoinen pommi että mielellään lisää tätä, eikä kakkososakaan mikään huono ollut. Toivottavasti kehittäjät saavat lisää monipuolisuutta peliin, ero ensimmäisen ja toisen välillä ei ollut huikea. Kovassa odotuksessa kuitenkin tämäkin!

Jes, pakko-ostos! Jos nyt vihdoin saatais jaetun ruudun kaksinpelikin kehiin. Suurin puute skate 2:ssa.

Tuntuu että juurihan se skate 2 tuli. Eikä sitä ole edes hirveästi tullut pelattua. Ei ollut samaa hohtoa kun ykösessä, vaikka parempi olikin. Toivottavasti saavat kolmeseen jotain uutta ja ihmeellistä.

JEAH! The franchise also continues to raise the bar for user created content with the skate.Create feature suite, an innovative toolset that empowers gamers to truly express their skate style by creating their own graphics, videos, and skate parks.

Eli pääsee tekeen omia parkkeja vihdoinkin, kuulostaa hyvältä.

Joo parkki-editoria on kyllä kaivattu ykkösosasta asti!

BTW, Skate 2:n kohdalla kehitysaika oli lyhyempi kuin mitä kolmannella osalla. Siis tuon toukokuu 2010 mukaan.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi