Light-kampanja viimein silverillä läpi levelillä 56, pelikellon pysähtyessä 75 tuntiin.
Seraphimilla mentiin ja tämä oli hyvä valinta tupla miekoilla. Combat Artseista löytyi nopeasti ne suosikit; taisteluihin Soul Hammer sekä Pelting Strikes jakamaan perusiskuja ja sinne taustalle buffina Battle Stance. Muuten Flaring Nova sekä Radiant Pillar olivat hyvä yhdistelmä pehmittämään ympäristö ennen miekkoihin tarttumista. Hallowed Restorationilla taas pääsi harrastamaan varovaista itsensä ja muiden hiilausta. Nämä olivat perustyökalut.
Mitään syvällistä immersiota, siellä olemisen tunnetta, ei tässä päässyt missään vaiheessa syntymään mikä oli todella sääli. Roolipeleissä itselle tämä puoli on tärkeämpää kuin yksityiskohdilla kikkailu. Ratkaisevaa on kuvakulma ja tässä se on lähimmillään takana ylhäältä jyrkässä kulmassa pelaajaan nähden. Tämän takia piirtoetäisyys jää lyhyeksi, näet joitain metrejä eteesi ja joka puskan alla lymyävät rosvojoukot tulevat jatkuvasti kuin tyhjästä eteesi. Katse kannattaakin pitää sieltä lipputangon nupista, mutta samalla menettää ne viimeisimmätkin keinot yrittää olla siellä maastossa mukana.
Normi peluulla 40 prosenttia trophyista ja kun samalla hahmolla voi jatkaa Gold-tasolle, kenties sieltä vielä ropisee muutama lisää.
Kolme tähteä on ihan sopiva arvosana, neljäs tulee mukaan kun yhteistyömuodolla mennään.
Video tuli tehtyä viikonlopun peleistä: http://www.konsolifin.net/media/media/877/Sacred_2_-_Fallen_Angel_PS3/