Paavi kävi pelaamassa Rochardin (ennätysajassa) arvostelua varten. Recoilin studiolle raahautui myös jryi, ja parivaljakko haastatteli Rochardin lead programmeria Sampsa Lehtosta sekä studion perustajaa Samuli Syvähuokoa. Juttutuokion aikana vertaillaan Unitya Unreal Engineen, puhutaan crunch timen välttämättömyydestä pelikehityksessä, muistellaan PSN-katkosta ja sen aiheuttamaa valmiin pelin myöhästymistä sekä ihan pikaisesti mainitaan itse peli. Rochardin kehitysvaiheista ja Samulin näkemykistä suomalaisesta peliteollisuudesta kiinnostuneiden kannattaa kuunnella myös podcastin jakso numero 9, jossa jryi, maagiset ja Paavi juovat olutta ja kyselevät tyhmiä.
Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Osallistujat:
Foorumi-ketju:
Kirjaudu kommentoidaksesi
Vieraat:
Lisää sisältöä
- KonsoliFIN Podcast 030: Sille pelille haluaisin jatkoa (11.10.2011 - 09:00)
- KonsoliFIN Podcast 029: Arvostele tämä! (04.10.2011 - 09:00)
- KonsoliFIN Podcast 028: Piti puhua jostain tv-ohjelmistakin... (27.09.2011 - 09:00)
- KonsoliFIN Podcast Bonus Track 004: Rochard tulee, oletko valmis? (26.09.2011 - 12:00)
- KonsoliFIN Podcast 027: Supermassiivinen selainpeli (20.09.2011 - 09:00)
- KonsoliFIN Podcast Bonus Track 003: Gears 3 -julkkarit (19.09.2011 - 12:00)
- KonsoliFIN Podcast Special 004: NHL 12 (13.09.2011 - 09:00)