Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Halo 3: ODST syntyi Peter Jacksonin projektin tuhkista

Bungien Joseph Staten paljasti Kotakulle, että Halo 3: ODST:n kehitystyö käynnistyi Peter Jacksonin Halo Chronicles -projektin kaaduttua elokuvan mukana.

– Kun tuo projekti kuivui kokoon, meille jäi tämä todella kokenut ydintiimi, jonka kaikki jäsenet olivat olleet mukana ensimmäisestä Halosta lähtien. Samaan aikaan Reach-tiimi oli pääsemässä vauhtiin, ja me jäimme tähän asemaan, jossa meillä oli tiimi, hyvä fiilis ja tietty ikkuna – hyvin kapea, noin vuoden ikkuna, Staten kertasi.

Kuukauden miettimisen jälkeen kehittäjät päättivät ottaa aiheekseen Halo-universumista valmiiksi tutut ODST-sotilaat. Myös kokonaan Covenant-näkökulmasta kerrottu tarina ja kersantti Johnsonin saappaissa pelattu seikkailu kävivät mielessä.

Halo 3: ODST valmistui lopulta noin 14 kuukauden työnteon päätteeksi viime keväänä, ja peli saapuu kauppoihin 22. syyskuuta. Tiimin jäsenet siirtyivät valmistelemaan Halo: Reachia, jonka kehitystyö etenee täyttä höyryä kohti ensi vuoden syksynä tapahtuvaa julkaisua.

Galleria: 

Kommentit

Kukapa olisi halunnut ampua noilla Super Soaker-aseilla Covenant pelissä? ;D

Lisää laadukasta co-oppia. Toivottavasti ei ole parissa tunnissa läpi.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi