Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Halo Infiniten skaalaa jouduttiin pienentämään tuntuvasti pelin kehityskaaren aikana, kertoo 343 Industriesin luova johtaja Joseph Staten.

Aiemmin Bungiella työskennellyt Joseph Staten liittyi Halo Infinite -tiimin johtoportaaseen reilua paria vuotta ennen pelin lopullista julkaisua. Statenin mukaan tiimin alkuperäisissä suunnitelmissa oli nykyistä laajempi ja ennen kaikkea monipuolisempia biomeja tarjoava miljöö.

Jonkinmoisia kompromisseja avoimen maailman suhteen jouduttiin tekemään vielä vuoden 2020 surullisenkuuluisan E3-demonkin jälkimainingeissa. Leikkausten suurimmaksi syyksi Staten mainitsee grafiikan tason, jota ei olisi isomman mittaluokan tuotoksessa saatu pelaajien odottamalle tasolle.

Halo Infinite on saatavilla PC:lle, Xbox Onelle sekä Xbox Series S|X:lle.

Lisää aiheesta:

Kirjaudu kommentoidaksesi

Studiot: 
Julkaisijat: 
Henkilö: