Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Kuvia Sly Raccoon -kehittäjien seuraavasta

PlayStation 2:n Sly Raccoon -pelisarjasta muistettavan Sucker Punch -studion inFamous-PS3-peli paljastettiin jo viime kesänä, mutta sen jälkeen ollaan oltu melkoisessa pimennossa. Nyt pelistä on kuitenkin paljastettu muutama kuva sekä valaistu hiukan juonikuviota.

Pelin päähahmona on tavallinen tallaaja Dylan ja tapahtumat alkavat Dylanin kotikaupungin, Empire Cityn tuhonneen räjähdyksen jälkimainingeista. Kaaoksen keskellä on opittavan käyttämään Dylanin uusia kykyjä ja lisäksi päätettävä kuinka niitä käyttää.

Trendikästä avointa pelimaailmaa tarjoava inFamous antaa pelaajalle mahdollisuuden valita kuinka pelata; agressiivisesti, taktisesti tai vaikka hiiviskellen. Valinnat vaikuttavat muiden hahmojen sekä ympäristön reaktioihin ja tapahtumat etenevät pelaajan ottaman roolin perusteella.

Näillä näkymin inFamous julkaistaan Euroopassa ensi vuoden aikana.

Galleria: 

Kommentit

Tuo Teh Kwan Do -kuva tuntui olevan melkein kuin eri pelistä. :p Muutaman kuvan perusteella on vaikea sanoa toistaiseksi muuta kuin, että sahalaidat paistavat silmään pahasti. Erityisesti nuo sahalaitaiset varjot seinillä... *brrrrr*

Mutta katsotaan, Slyt olivat hyviä pelejä, joten toivon Sucker Punchille kaikkea hyvää jatkossakin. :)

Ungh, mulle mulle!

Tämä on alusta asti haiskahtanut hiukan synkemmältä versiolta Crackdownista ja lisätietoa olen odottanut Dualshock syyhyten. Ilmeisesti Sony antaa hyville yhteistyökumppaneille riittävästi liekaa, ettei näiden projektien kanssa tarvitse turhan päiten hätäillä. Kyllä sitä varmasti ensi vuonnakin on käyttöä hyville peleille, kun kaikkia tämän vuoden helmiäkään ei ole ehtinyt vielä pelata.

"Muutaman kuvan perusteella on vaikea sanoa toistaiseksi muuta kuin, että sahalaidat paistavat silmään pahasti."

Eivät ne paistaneet yhtään silmään pelin trailerissa. Jostain syystä nuo PS3-pelien screenshotit näyttävät aina semi-paskalta siinä missä liikkeessä pelit näyttävät paljon paremmilta.

"agressiivisesti, taktisesti tai vaikka hiiviskellen."

Eikö valinta ole ennemminkin siinä, pelaako hyviksenä vai pahiksena, eli esim. siitä kuinka kohtelee siviilejä. Lahtaako heitä surutta vai yrittääkö suojella näitä samalla kun viholliset riehuvat valtoimenaan.

Kumma kun ensimmäinen kuva on sahalaitojen juhlaa, toisessa kuvassa niitä on reilusti vähemmän ja kolmannessa kuvassa niitä ei ole juuri lainkaan (vähemmän jopa kuin normaalipeleissä, huomaan vain tuolla taustalla vasemmalla, että tuon ruskean auton ikkunan pielet on sahalaitaiset). Kolmannen kuvan grafiikka on kyllä varsin komeaa katsottavaa. Ensimmäinen kuva sitten yököttääkin. Aika ihmeellistä. ;/

Noh, pelin idea ja se, että peliä kehittää laatutekijä, takaavat sen, että tämä voi olla varsin hyväkin peli. Innolla odottelen mitä tästä tulee.

Toivottavasti hiiviskely on sitten hiiviskelyä, eikä hahmo muutu näkymättömäksi, joka sitten voi seisoskella vihollisen edessä ilman että ukko tajuaa mitään. :)

Grafiikoilla ei ole niin väliä minulle, kunhan ne toimii ja animaatio on hienoa eikä kökköä. Olisi myös hienoa jos pelin kontrollit olisivat hyvät tietty, pelattavuus on tärkein osa-alue pelissä. ^^

Mutta hienot ovat poikien ideat.

Näh, sahalaitaa on mutta kuvat onkin jotain matala resoluutio kamaa. Turha peliä vielä alkaa sahalaidasta syyttelemään.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi