Jo kesäksi PS3:n Storeen odotetun kotimaisen Frozenbyten kehittämän Trine-fantasiatasohyppelyn julkaisu on edelleen hämärän peitossa. GameSetWatch-sivuston haastattelussa Frozenbyten Lauri Hyvärinen kertoi, että kyse on bugikorjausten jälkeisen teknisen testauksen venymisestä.
– Trinessä oli muutama pieni bugi jotka meidän oli korjattava ja Sonyn testausprosessi on vienyt melkoisesti aikaa, sillä Trine ei ole helpoin testattava johtuen fysiikoista ja rajattomista pelimahdollisuuksista. Odotamme PSN-julkaisua varmasti yhtä paljon kuin muutkin pelaajat, sillä onhan kyse ensimmäisestä konsolipelistämme, Hyvärinen selvitti.
KonsoliFINin kaksiosaisen Trine-haastattelun voit lukea tästä sekä tästä ja trailerin löydät Media-osastolta.
Kommentit
Trine PuuCeelle vai pleikalle, jos se...
Trine PuuCeelle vai pleikalle, jos se joskus tulee PSN:ään, kas siinä kysymys!
Kommentoi
Kirjaudu kommentoidaksesi