Square Enixin julkaiseman Final Fantasy Crystal Chronicles: Echoes of Timen (DS, Wii) kehittäjä Mitsuru Kamiyama kertoi kehittäneensä tiiminsä kanssa järjestelmän, joka kääntää automaattisesti DS-pelien koodin Wiille. Final Fantasy Crystal Chronicles: Echoes of Time oli ensimmäinen nimike, jossa Wiin ja DS:n välinen moninpeli onnistui langattomasti. Wiin versio käyttää samaa dataa DS:n Echoes of Timen kanssa, mutta käsittelee sitä eri tavalla.
Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Lisää sisältöä
- Olohuoneen Lady GaGat voivat laulaa kohta neljästään (03.09.2009 - 13:06)
- God of War -kokoelma Eurooppaan vasta ensi vuonna (03.09.2009 - 12:00)
- EA hakee oikeutta pankkiryöstäjä Dillingerin nimeen (03.09.2009 - 11:24)
- Square Enixin järjestelmä kääntää DS-koodin automaattisesti Wiille (03.09.2009 - 11:20)
- PS3:n Trine jumissa laaduntarkkailussa (03.09.2009 - 10:53)
- PSP-3000 ja GT samaan pakettiin Jenkeissä ja Japanissa (03.09.2009 - 09:46)
- Gaijin Gamesin arvoitus olikin Bit. Trip Void (02.09.2009 - 23:26)
Kommentit
Ja ikävä kyllä jälki oli sen mukaista...
Ja ikävä kyllä jälki oli sen mukaista. :( Echoes of Timen Wii-versio oli kuulemma aika huono pelata juuri sen takia, että valikot oli koko ajan siinä vieressä ja "ikkunoiden" välillä piti koko ajan hyppiä.
Kommentoi
Kirjaudu kommentoidaksesi