Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Leap of Champions

: Leap of Champion on perinteistä syvällisempi räiskintämoninpeli

Pelinkehityksen maailmanmestaruuskisat 2020 -artikkelisarja esittelee GDWC:n kilpailijoita ja tarinoita tiimien sekä pelien takana.

Leap of Champions

Kilpailullinen Unreal Engine 4:llä kehitetty indiepeli Italiasta otti osaa Pelinkehityksen maailmanmestaruuskilpailuihin.

Nicola ja Michele perustivat Leaf Games and Softwaren Roomassa vuonna 2015 täyttääkseen tavoitteensa sekä unelmansa. Tuolloin he opiskelivat pelinkehitystä ja liiketoimintaa suoraan tapahtumien keskipisteessä tavaten monia lahjakkaita ja inspiroituneita ammattilaisia niin Italiasta kuin muualtakin.

Filippo liittyi joukkoon kaksi vuotta myöhemmin ja Leap of Champions syntyi. Kolmannen persoonan räiskintä julkaistiin Steamin Early Accessissa helmikuussa 2020. Tällä hetkellä studio työskentelee ahkerasti niin nykyisen kuin tulevankin projektinsa parissa.

"Rakastamme LeafGS:ssä intohimoa peleihin ja pelikehitykseen. Olemme kaikki pelanneet aina paljon ja haastava kilpailullinen moninpeli sekä kiehtova tarinankerrontakokemus ovat aina olleet kiinnostuksemme ja inspiraatiomme", LeafGS toteaa.

Studion tavoite on luoda pelejä ja maailmoja, joilla on mieleenpainuva vaikutus pelaajiin. Hauska pelinkulku, vaikuttava kerronta, lumoavat maailmat ja kiinnostavat yhdessä pelaamisen tavat ovat kehittäjien jatkuvia motivaatioita.

Studiona meillä on aina ollut halu luoda todellisuus, jossa pelituotanto ja pelaajakokemus inspiroivat itseään luomaan osallistavia ja tunteikkaita pelejä.

Leap of Champion syntyi game jamissa, ja on ollut LeafGS:n kunnianhimoisin projekti. Pelin hyväksyminen Steamin Greenlightiin motivoi indiestudiota parantamaan ja kehittämään nimikettään yhä pidemmälle.

"Siitä hetkestä lähtien Leap of Champions kehittyi huomattavasti: vaihdoimme Unitystä Unreal Engineen, syvensimme taustatarinaa ja maailmaa, teimme kokeiluja yksinpelissä ja moninpelissä. Paransimme taitojamme ja työskentelimme pelin ja studion vision eteen", LeafGS kertoo.

LeafGS:n tekijät unelmoivat isosti tavoitteenaan kasvu pelialalla. Toiveena on tehdä yhteistyötä isompien studioiden kanssa ja saada mahdollisuus kehittää osaamista sekä tavoittaa laajempi yleisö: "Olemme kaikki intohimoisia kehittäjiä ja pelaajia, joten pohdimme, kuinka parantaa Leap of Championia, ja mitä haluamme tehdä yhdessä tai seuraavaksi."

Pelikehityksen maailmanmestaruuskilpailujen palkintona on matka Suomeen

Kirjaudu kommentoidaksesi