Lost Odyssey
Lost Odyssey on vuoropohjainen japanilaisroolipeli, joka kertoo koskettavan tarinan tuhatvuotisesta Kaim-soturista. Eeppinen seikkailu on realisoitu tehokkaan Unreal Engine 3 -teknologian avulla ja levittäytyy peräti neljälle pelilevylle.
Pelin taustalta löytyy alansa huippuosaajia, kuten tuottaja Hironobu Sakaguchi, kirjailija Kiyoshi Shigematsu, sarjakuvataiteilija Takehiko Inoue ja säveltäjä Nobuo Uematsu.
Uutiset pelistä:
X06: Microsoft paljasti korttinsa Barcelonassa (27.9.2006)
TGS 2006: Microsoft vyöryttää Japanissa ropeilla (20.9.2006)
Kommentit
Japsirope... ::kimi
Japsirope... ::kimi
Näytti vähän turhankin yksinkertaisel...
Näytti vähän turhankin yksinkertaiselta.
Juoksentele juonen mukaan eteenpäin, kunnes tulee vihollinen vastaan.
Pysäytä peli.
Valitse kohde / kohteet.
Valitse hyökkäys.
Katsele animaatio.
Toista.
Todella hyvän näköinen, mutta onko tällä mitään uutta annettavaa?
Pelasin hiljattain Mass Effectin läpi, ja minulle tuli vähän puutunut olo katsellessani tämän pelin pelaamista demoavaa traileria.
Mjaah, mulla on Mass Effect ja nyt tä...
Mjaah, mulla on Mass Effect ja nyt tämä LO:kin. Mieluummin minä pelaan "JRPG:tä" kuin tätä länsimaista huttua, joka muuten on vesitetty noin miljoonalla puhekohtauksella.. Ei saatana, en alkua pidempään jaksanut tuota ME:iä tahkota. Pitää kai se vääntää läpi, mutta jotenkin otti päähän tuo yliskaalattu puhepakko JOKA helvetin tilanteessa. Mutta mikäs siinä jos tykkää puhua tunteistaan. Tuossa onneksi (LO) hahmot puhuu omia aikojaan, taistelu on mukavan leppoisia, (turpaankin on tullut) ja syvyys tarinassa on luokkaa sopiva, ainakin tähän mennessä. Lisäksi olen tyytyväinen ääninäyttelyyn ja musiikkiin. :) Oli hyvä että otin Importpelin. En ole pitkiin aikoihin ollut näin tyytyväinen.
Alun perusteella sanoisin että vahva 8.5, alun perusteella. Toimii mainiosti. Ei kannata heti tyrmätä. Paremmin tämä veti mukaansa kuin Blue Dragon.
Mielipidekysymys. Itse tykkäsin ihan ...
Mielipidekysymys. Itse tykkäsin ihan mielettömästi ME:n sisällöstä, vaikka siinä olikin vähän väliä pakko ottaa pyssy käteen ja mennä tappamaan juttuja. Sitten kun pääsi niiden itseään toistavien paukuttelukohtauksien ohitse peli alkoi loistamaan taas ihan toisella tavalla.
Siis missä muussa pelissä saa dialogin aikana kiskaista pyssyn esiin, ilmastoida huolestuttavia juttelevan NPC:n ja välttää kertalaakilla myöhemmin toistuvan vihollisen? Itse en ainakaan muista koskaan ennen törmänneeni tällaiseen vapauteen.
Kommentoi
Kirjaudu kommentoidaksesi