Epic Mickeyn kimpussa häärii peräti 275 henkilöä, mikäli mukaan lasketaan myös pelin ulkoistetut osa-alueet, Junction Pointin johtaja Warren Spector paljasti 1UP.comille.
Merkittävin kehitysvastuu on edelleen Junction Pointin noin 115 henkilön tiimillä, mutta kehittäjät hyödyntävät paljon myös ulkoisia palveluita. Esimerkiksi konseptitaidetta työstetään yhdessä Disneyn kanssa, kun taas kaksiulotteisia tasoja on ulkoistettu Bulgarialaisille kehittäjille.
Spector vertaili henkilömäärää Call of Duty: Black Opsin lähes 300 hengen tiimiin ja Assassin's Creedin 450 henkilön huippukokoon.
Epic Mickey julkaistaan yksinoikeudella Wiille sitten joskus. Peli on kerännyt huomiota monestakin syystä, eikä niistä vähimmäisin ole juuri kehistystiimi. Spector on urallaan työskennellyt useiden pelialan merkkiteosten parissa. Esimerkkeinä mainittakoon System Shock ja Deus Ex.
Kommentit
Hyvältähän peli vaikuttaa, mutta kons...
Hyvältähän peli vaikuttaa, mutta konseptikuvia katsoessa kyllä miettii, miltä peli näyttäisi HD-grafiikoilla.
(Konseptikuvia löytyy Muita aiheeseen liittyviä uutisia-osiosta.)
Älä töllää konseptikuvia ja pähkäile ...
Älä töllää konseptikuvia ja pähkäile turhia, vaan katso aitoja pelivideoita ja nauti. Jotakin merkittävää sieltä on tulossa.
^No, oikeassa olet. Kyllä sieltä jota...
^No, oikeassa olet. Kyllä sieltä jotain... eeppistä on tulossa.
Mikki Hiiri...Ei voisi vähempää kiinn...
Mikki Hiiri...Ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta peli vaikuttaa TODELLA lupaavalta.
Kommentoi
Kirjaudu kommentoidaksesi