Toimintaroolipeli Vampyr laajenee kahdella uudella vaikeustasolla, paljasti Dontnod Entertainment hiljattain.
Kehittäjien julkaiseman tiedotteen perusteella tulevat tasot on suunniteltu ääripäiden pelaajille: Story Mode tekee taisteluista muodollisuuksia ja antaa pelaajan keskittyä rauhassa tarinaan, kun taas Hard Mode tarjoaa huomattavasti aiempaa haastavamman kokemuksen.
Vaikeimmalla tasolla jaetaan myös nykyistä vähemmän kokemuspisteitä, minkä kerrotaan korostavan hahmoja tappamalla hankittavien voimien merkitystä.
Päivityksen julkaisuajankohta on vielä hämärän peitossa.
Vampyr ilmestyi kesäkuun alussa Xbox Onelle, PlayStation 4:lle ja PC:lle. Seikkailun taistelujärjestelmä sai pyyhkeitä useilta kriitikoilta, ja samaan suuntaan kallistui myös KonsoliFINin Jyri Jokinen.