Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

: Seikkailu sudenkuopissa

Harper Pendrell löytää kuolevaa tekevän naisen asuntonsa edestä ja tempautuu mukaan vaarallisiin kuvioihin. Nainen ojentaa Harperille kirjeen, jonka mies lupaa toimittaa läheisessä hotellissa majailevalle toimittajalle. Perinteisille naksutteluseikkailuille on viime aikoina ollut menekkiä, joten Unforeseen Incidents ilmestyy hyvään saumaan.

Osoitellaan ja tökitään summamutikassa

Tarina alkaa lupaavasti, mutta jo parin tunnin jälkeen point & click -genren pahimmat perisynnit vievät peli-ilon. Dialogia on paljon, mutta sen sisällöstä ei monestikaan käy ilmi, mitä pitäisi tehdä tai minne mennä. Pelaajan olisi kai tarkoitus päätellä seuraava askel, mutta minimaalisella infolla se on hyvin vaikeaa. Ratkaisu ei suinkaan ole aina mitenkään looginen, joten hyvistä hoksottimistakaan ei ole apua.

Ongelmanratkaisutehtävissä homma menee turhauttavaksi ympäristön naksutteluksi jonkin hyödyllisen toivossa. Tähän kun yhdistetään jatkuva ja hidas edestakaisin ramppaaminen, niin käsi alkaa automaattisesti hakeutua esc-näppäimelle.

Käsityönä tehty ulkoasu sentään miellyttää silmää ja hoitaa hommansa. Samaa ei voi sanoa ääninäyttelystä, joka kuulostaa paikoitellen todella hirveältä. Varsinkin erään hahmon feikattu skottiaksentti särähtää korvaan ikävästi.

Kokonaisuutena Unforeseen Incidents on laadultaan liian vaihteleva ollakseen hauska ja antoisa seikkailu. Muutama oivaltava puzzle, yksittäiset hauskat dialogin pätkät ja hieno ulkoasu eivät riitä.

Galleria: 

Kirjaudu kommentoidaksesi